Dostawa i zwroty Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dostawa i zwroty

Opłata za dostawę:

POLSKA

  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 149 zł

  • 18,90 zł dla zamówień poniżej 149 zł

  • Standardowa przesyłka śledzona (2-3 dni robocze):

Miejsce dostawy:

  • Adres domowy

  • Punkt DPD Pickup

  • Automat paczkowy DPD

SPRAWDZENIE STATUSU DOSTAWY

Zamówienia są przetwarzane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Po przekazaniu paczki jednemu z naszych partnerów logistycznych otrzymasz numer śledzenia zamówienia wraz z potwierdzeniem dostawy pocztą elektroniczną. Umożliwi Ci to sprawdzenie statusu dostawy online za pomocą portalu śledzenia kuriera i zmianę daty dostawy, jeśli nie będzie Cię w domu w przewidywanym dniu dostawy.

 

ZWROTY

Zwrócimy pełną kwotę za nieużywane, nienoszone przedmioty, z których nie jesteś w pełni zadowolony. Aby zwrócić przedmioty zakupione online i otrzymać zwrot pieniędzy, uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu zawartego w otrzymanej paczce i odesłanie go razem z przedmiotem. Bylibyśmy wdzięczni, gdybyś mógł również podać powód zwrotu, pomoże nam to w dalszej poprawie w przyszłości. Prosimy o dokładne ponowne zapakowanie towarów, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu i najlepiej ponownie użyć oryginalnego opakowania. Informujemy, że klient płaci za wysyłkę zwrotną. Przyjmujemy zwroty nieużywanych przedmiotów w ciągu 14 dni od otrzymania.

Jeśli przedmioty zostały zakupione w ramach konkretnej oferty promocyjnej lub wyprzedaży, takiej jak „Kup 2, otrzymaj 40% zniżki”, wszystkie przedmioty zawarte w zamówieniu muszą zostać zwrócone razem, aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy. Pojedynczych przedmiotów nie można zwrócić osobno, chyba że zostaną uznane za wadliwe lub niezgodne z naszą polityką zwrotów.

W przypadku gdy Kupujący zwróci tylko jeden przedmiot objęty promocją, w ramach której zakupiono wiele przedmiotów jednocześnie, zastrzegamy sobie prawo do dokonania zwrotu pieniędzy z wyłączeniem pełnej ceny przedmiotu, który Kupujący zdecyduje się zatrzymać.

Zwroty prosimy wysyłać na adres:

A.Kudresovo firma
ul. Kalantos 28, Kowno
LT-52495, Litwa


Lub paczkomat DPD:
IKI - GIRSTUPIS
Adres: ul. Kovo 11-osios 22, Kowno
LT-51349


Po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwrotu, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu 14 dni. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

 

POTRZEBUJESZ POMOCY?

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
Adres e-mail: sklep@kudreshov.pl
Pon. - pt. 8:00 - 16:00 UTC/GMT+2